سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ
[ یکشنبه 93/9/16 ] [ 11:13 صبح ] [ داش مسعود ] [ صندوق انتقادات و پیشنهادات () ]
[ پنج شنبه 93/9/13 ] [ 11:42 صبح ] [ داش مسعود ] [ صندوق انتقادات و پیشنهادات () ]
[ چهارشنبه 93/9/12 ] [ 5:4 عصر ] [ داش مسعود ] [ صندوق انتقادات و پیشنهادات () ]
[ شنبه 93/9/8 ] [ 10:23 صبح ] [ داش مسعود ] [ صندوق انتقادات و پیشنهادات () ]

صبح امروز خبرنگار کنتور برق در گفتگو با آقای الف _ میم، میوه فروش اصفهانی متوجه خبری بسیار شگفت انگیز و خارق العاده شد و پس از طی کردن مراحل ایست قلبی در میوه فروشی با مشقت فراوان خود را به دفتر کنتور برق رساند تا بتواند این خبر باورنکردنی را به دبیر سرویس خواندنی برساند.

با امید بر بدون نقص فنی بودن قلب خوانندگان عزیز هم اکنون به تشریح خبر می پردازیم:

آقای الف _ میم معروف به اکبر میوه فروش صبح امروز در میدان میوه و تره بار اصفهان با پدیده ای عجیب روبرو شده است. او بعد از سپری کردن بسط و قبض ماهیچه های قلبی سعی در شستشوی چشمان خود کرد تا بتواند با دیدی بازتر و واقعی تر این اتفاق غیر قابل ر اباور کند.

اکبر آقا یادآور شد من در طول مدت میوه فروشی و عمر با برکت خود تا کنون به هیچ قبض و بسط ماهیچه ای دچار نشده و صبح امروز بعد از سپری کردن 47 پاییز رویایی از زندگی خود توسط موجودی عجیب به نام گوجه دچار این فاجعه شده ام.

وی افزود: گوجه تاکنون و در تمامی دوره ی میوه فروشی من میوه ای بسیار متین و با شخصیت بوده و پیش فرض ذهن بنده به هیچ عنوان نمی تواند بی شخصیتی و گرانی این موجود را باور کند.

خبرنگار در حالیکه با تماس مداوم همسر خود از خانه مبنی بر خرید دوکیلو گوجه مواجه شده بود سعی داشت تا با استفاده از راهکارهای روانشناسی پیشرفته برای جذب احساس آرامش استفاده کند. وی در تمام مدت حضور خود در میوه فروشی تمامی چشم و زاویه نگاه خود را بر قیمت سیب زمینی متمرکز کرد و با عنایت الهی موفق به جذب انرژی های مثبت از داخل میوه فروشی به درون جسم و افکار خود شد.

در آن طرف قضیه، گوجه که با پیش زمینه ای پلید و شوم دست بر قتل میوه فروشان و بسط و قبض ماهیچه های قلبی آنها برده بود، در جنگی رو در رو و کاملا عادلانه با شکستی رقت بار و سهمگین مواجه شد.

امید است با تدابیر کاملا متفکرانه و دانشمندانه مسئولان ذی‌ربط این قدرت واهی و تخیلی از گوجه گرفته شود تا میوه فروشان محترم بالاخص اکبر آقا با آرامش و آسایش روحی بیشتری در صحنه نبرد میدان میوه و تره بار حاضر شوند.

.

.

داش مسعود 

sahebnews.ir/153849


[ یکشنبه 93/9/2 ] [ 2:25 عصر ] [ داش مسعود ] [ صندوق انتقادات و پیشنهادات () ]
          

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
کنتور برق

مهمونامون:


امروز اومدن: 31
دیروز اومدن: 2
کل بازدیدها: 187446